ברמת גן תוקפים את ראש העיר: "מגלומן ונצלן"

שטח נדלני No Comments on ברמת גן תוקפים את ראש העיר: "מגלומן ונצלן"

סערה בעיריית רמת גן, כאשר חבר העירייה ויו"ר האופוזיציה ליעד אילני תקף בצורה חריפה את ראש העירייה וטען כי הוא 'רוצה להיות ראש ממשלה ובעל שיגעון גדלות'. עוד הוסיף איש האופוזיציה: "העירייה ממש מתעמרת בתושביה, ואני שומע יותר ויותר יזמים ומשקיעים שמצהירים שהם כבר לא רוצים להתקרב לעיר".

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר עיריית רמת גן ליעד אילני התראיין היום בפינת 'עיר בכותרות' בתוכנית "שטח נדלני" בהגשת יענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי, וותקף את הקואליציה בראשות ראש העיר כרמל שאמה הכהן. תחילה התייחס להתפתחות העירונית ואמר כי "זה לא סוד שישנה סחבת קשה מאוד במתן היתרי הבנייה, וזוהי תעודת עניות גדולה מאוד לעירייה ולעומד בראשה, העירייה ממש מתעמרת בתושביה, ואני שומע יותר ויותר יזמים ומשקיעים שמצהירים שהם כבר לא רוצים להתקרב לעיר".

"אנחנו חייבים להתמקד בפיתוח תשתיות בעיר, הן מבחינת בטיחות ועמידות בפני רעידות אדמה וכדומה, והן מבחינת פיתוח מואץ באיזורי הפארק הלאומי לרווחת כלל תושבי העיר". אילני הבטיח כי כאשר ייבחר לראש העיר יפעל לקיצור זמני ההמתנה לקבלת היתר בנייה ביותר מחצי, וכן הצהיר כי 'מחלקת הנדסה תהיה פתוחה לכל אחד, לא רק יזמים מקורבים יזכו להגיש הצעות ולקבל היתרים".

בהמשך עבר אילני לתקוף את ראש העיר המכהן כרמל שאמה הכהן, ואמר שלראש העיר "יש אגו גדול, שיגעון גדלות של ממש, הוא מנסה להידמות לתל אביב, לשווק את העיר ככזו, אנחנו לא".
אמר והוסיף: "כמובן שאנחנו רוצים להגיע לשם, אבל אנחנו עדיין לא שם, כעת אנחנו צריכים להתרכז ביעדים המידיים שלנו בחינוך ובתשתיות, ובעיקר ברווחת תושבי העיר ולא ברווחת המנהיג הפוליטי.

אילני המשיך ותקף "כרמל שאמה עושה שימוש בכספי הציבור כדי לקדם את עצמו פוליטית במישור הארצי".

האזינו



0 תגובות